Tridi 13 Brumaire CCXXV

tridi-13-brumaire-ccxxv

eigenrichting

we hebben geen schoorsteen
het is daarbinnen donker
welkom thuis
jorge ik ben boos
ik weet niet wat ik doe
als je wakker ligt
met volharding en toewijding
je bent zo intelligent

toen ik zestien werd
kreeg ik whiskey van je
je bent een echte heer
het was me een genoegen
ik heb het je nooit verteld
luister naar me
laat me je hand eens zien
schiet op

wij zijn goede vrienden
ik wil je kop eraf
dat mag niet gebeuren
ik weet niet wat ik moet doen
ben je vandaag jarig
ik ben nu alleen en spiernaakt
en ik ga zo uit eten met je familie
het resultaat van al mijn werk

About Geert Simonis

De favoriete dichter van uw moeder.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

